Skola.

Just nu känns det helt okej.
Har lämnat in två stora uppgifter idag, lämnar snart in en tredje, ska skriva klart idrottsuppsatsen och etik&lagar ikväll och imorgon är det "bara" projektloggboken+bilder som ska in. Sen tror jag minsann att jag är klar! :O SJUKT! Måste dubbelkolla det där innan jag tar ut ett firande i förskott ;P

Något ännu sjukare är nog att jag hittade en klänning på JC idag, en klänning som är jättesöt och som jag faktiskt köpte. Galenskap!  Här skulle jag ha lagt in en bild på klänningen men JC envisas med att inte ha bilder på sina kläder på hemsida så FU.


Nu ska jag plugga lite till sen hem och byta om för att sedan ta mig till Hallsta och PLUGGA, wiho..
Imorgon är det STOCKHOLM som gäller, ska fixa inför Nathali´s student, på fredag smäller det, underbart!
Lördag blir det kanske(!!!) utgång annars är det hemgång som gäller. ;P

Pluggnu. Pussva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0