Tjenare Skorpan! xD

Jag orkar inte skriva ett eget inlägg just nu, återkommer efter X antal huvudvärkstabletter och såntdär. Sålänge får ni läsa Tess inlägg på bilddagboken. HAHA.




Tjenare skorpan, står du här och kliar? HAHAHA
Klockren kväll, skulle kunna skratta och komma på nya saker hur länge som helst tror jag!



-"skulle du kunna förflytta dig från sängen till golvet, jag sover där?"

- Är du allvarlig!?

*Tar skorna i händerna och går ut*



storPUSS på Simone (<3) som gjorde min dag, vi börja med 60 TÅRTOR (simone bakis) :O sen solade vi och sen den klockrena kvällen/natten med pojkarna ! 



Det som skulle bli middag, fotboll och sen krogen blev:

- Fotboll hemma

- Bill och bob kl 00.00 (fick inte va där egentligen)

- Skräckfilm och lite annat läskigt som blev ett samtalsämne för bra många timmar! ;D



Jag kom hem 05.49,

DET KAN MAN KALLA KANONKVÄLL-NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0