Studenten!

Alltså, jag har fucking tagit studenten!! SIIIIICK!

Dagen började vid 5 då jag gick upp och började fixa iordning mig. Vart hämtad av bästa Sebastian som körde ner mig till champagnefrukosten som började vid 7.. Sjukt kul att alla verkade pepp, var svinsnygga och allmänt glada. Det dracks, åts och skrevs i mössor. :D Vi lär ha haft niceigaste champagnefrukosten ever, asnice lägenhet i stan, asnice mat osv osv. SJUKT NÖJD! (:

Vid 9 började vi röra oss mot skolan (självklart skreksjöng vi hela vägen) för fotografering, betygsutdelning, tal och avtackningar. Det var också nice, lite opepp musik osv men fint ändå. 11 gick alla skolans studenter efter den svenska flaggan mot konserthuset för mingel och UTSPRINGET! :D 11.30 började första skolan springa ut, JB vart sist i ledet och min klass näst sist av alla klasser, rätt så jävla nice! Stod utanför och hoppade/skrek/sjöng ett tag innan det var dags att leta reda på alla nära och kära.

Min skylt var så jag så det finns inte, SJUKT NICE! Största överraskningen ever också, PAPPA OCH ELEONOR KOM TILL MITT UTSPRING!!!!! SJUUUUUUUUUKT! :D:D:D Jag bara skrek och grät! Så jävla glad! Alla mina älsklingar var där och det var så härligt att se, jag kunde inte ha haft en bättre samling runt mig :D Tack! Vi rörde oss mot mitt pimpade flak och självklart lyckades jag på något sätt krossa en flaska påvägen så glas i skorna<3 heh. Sanna och Eleonor räddade läget och trollade fram servetter osv. ;P

Upp på flaket, skrika, sjunga, dansa, dricka oavbrutet i typ en-två timmar, INTE FEL! Ååååh, flaket var roligaste ever! Jag har aldrig varit så glad (och så kissnödig! ;P) i hela mitt liv. SJUUUKT NICE! Jag bara log och skrattade och skrek och dansade  och drack. Åååh! Det gjorde inte ens något att det började regna sista varvet - vårt flak trollade fram ett tak ;P "Träffade" Mikelii som gav mig ett gosedjur att hänga kring halsen :D

Sen vart jag återigen hämtad av bästa Sebastian, åkte hem, duschade och bytte om (bytte efter klagomål tillbaka till klänningen) Tyvärr kunde inte pappa och Eleonor vara med på mottagningen då Eleonor åkt tillbaka till Spain och pappa skulle träffa vänner osv i Stockholm men det gjorde absolut inget als. Mamma, Björn, Sanna, Gabbe, Cicke, Matte, Kajsa, Emma, Sebastian, Camilla, Mikelii, Sandra och Mia var där så jag hade näästan alla älsklingar med mig. :D Heh, allt är lite halvluddigt efter middagen men jag vet att jag haft galet kul hela tiden!

Var på förfest hos Malins pojkvän också, nice! Drog med mystvillingarna och Milli till Konrad  (jag fetingdissade bmb, var inte alls pepp på så mycket folk xD) Dansade och drack lite mer på Konrad innan det vart hemgång. Full och lycklig!

Kort sagt, min student var KICK ASS! Jag är så jävla lycklig att jag har så underbara människor runt omkring mig, TACK! Ni gjorde min dag oförglömlig och jag älskar er !! <3

Har säkert glömt bort massor, men jag vet iaf att jag var lycklig hela tiden ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0