såntdär

Jag har knarkat lite och packat / rensat massor. ;P Det är flytt på g och jag gillart, inte själva packandet osv men det där att flytta och börja om. Det är nice! Jag skulle lätt kunna flytta en gång om året typ. HAHA. Eller.

Snart ska Tess komma och ge mig en paus i allt rensande, packande och städande. Det är välbehövligt. Sol och röstning står på schemat. Sen är det GOLF!! Hahaha, det ni inte visste - Simone ska golfa. Intressant ska det bli. Pluspoäng om man träffar någon har jag hört.. ;P Det blir fint.

Ska hem till Sebastian sen också, var ett tag sen jag var där känns det som. Ehe. ;P
Det blir nog en fin dag allt som allt.


Imorgon är det hästar mitt på dagen och mösspåtagning och studentmiddag (samt tältning?) på schemat, inte helt tokigt!! Jag är pepp på studentveckan, jag och Tess har ju laddat. ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0