pepp!

Igår var jag bitterkönsordet typ hela eftermiddagen utan någon egentlig anledning. Sen vart jag pepp och drog med Tess och mysbröderna till Jennies 21års firande, efter det var det krogen som gällde efter en omväg där vi släppte av tvillingarna och hämtade upp A+vän. Drog till Billobob där jag inte varit allt för många gånger, helt okej ställe..var kvar till..eh...två? Dumpade A hemma (vännen var vilsen) och sedan drog jag och Tess till donken, wonderful! Sängen kallade eftersom jag skulle upp igen vid 6. Allt som allt, mycket nice!

Idag var jag inte helt på topp, men det är bättre nu än innan iaf. Har cyklat till och från Hamre två gånger, ena gången svintidigt imorse för det var sagt att jag hade morgonjouren...så var det inte. Andra gången för inte såå länge sedan för att äta tårtor med Tess. Haha, wunderbart. Har solat lite idag igen (A) Kommer bränna sönder mig, ehe.


Ikväll är det fotboll med Tess på billobob, inte helt tokigt. (:
DUSCH NU!
Pussva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0