Flytt + Spain

Jahaja, imorgon går flyttlasset till lägenheten på stan. Samtidigt smiter jag och mina småsystrar iväg till pappa i Spanien en stund. (Jag är där en vecka ungefär, Emma kommer hem om en månad och Kajsa letar sig tillbaka till Sverige i slutet av sommaren/början av hösten) Direkt efter att jag kommit hem är det jobb som gäller. Pepp på det faktiskt! (: (Suger dock att favorit bea är sjukskriven och inte kommer leka med mig på hela sommarn. vafan!)

Det bara packas och stressas här hemma just nu. Stackars Sigge fattar ingenting. xD
Nej, jag ska väl ta tag i all skit som ligger överallt och försöka bli klar någongång.


Måste berätta vad jag får i studentpresent av pappa och Eleonor också.
KÖRKORTET SHALALALA! xD
så nu blir det till att ge sig ut på vägarna igen, fyfan! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0